Two days before take off - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu Two days before take off - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu

Two days before take off

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

02 Juli 2012 | Nederland, Veghel

We mogen weer!

De keuze van de reis dit jaar werd gemaakt door de studie van Dominique; Zuid Afrika! Dominique gaat studeren in Pretoria per 1 augustus, voor die tijd gaan we daar de omgeving bekijken.
Na het zien van een aantal filmpjes op youtube hebben we een route bedacht; we rijden naar het noorden van Botswana (Chobe National Park en de Okavanga Delta). Daarna via de Victoria Falls in Zimbabwe terug. Oja, mochten we tijd over hebben misschien naar de stranden in Mozambique. Daar schijnt nog een villa te koop te staan ;)

Dit alles willen we doen met een 4WD, we hopen alleen dat we een betaalbare kunnen vinden. De prijzen die we op internet tegenkomen zijn niet te betalen voor ons.

Over een maand zullen we weten of er iets van onze planning terecht is gekomen, we gaan het zien..

De backpack is zo goed als gepakt, morgenochtend naar Schiphol waar ik Dominique uit zal zwaaien, een dag later mag ik vliegen. Zelf even een dagje Amsterdam gepland om vrienden op te zoeken, over 48 uur ga ik de lucht in!

  • 02 Juli 2012 - 11:02

    Mandy:

    Zuid-Afrika is prachtig! Van de trip die jullie willen gaan maken heb ik helaas niets gezien. Ben erg benieuwd naar the falls!
    Mocht het niet lukken met die 4wd; in heel veel hostels bieden ze zulke trips naar the Victoria falls ook aan, bijvoorbeeld achterop een truck. Goedkoop en gaaf!

    Have fun! Het is daar baie leuk! ;)

    Groetjes Mandy

  • 02 Juli 2012 - 11:15

    Cor Van Der Aa:

    Hallo Dominique en Marc,
    Ik wens jullie een hele fijne tijd toe in Zuid Afrika, geniet van het vele moois. Zal de verslagen volgen en Dominique succes met je studie in Pretoria.
    Groetjes Cor

  • 02 Juli 2012 - 14:37

    Marjo:

    Ooooo Wat gaaf deze reis, hoog op mijn lijstje staan.. Benieuwd hoe het gaat worden, fijne reis en geniet

  • 02 Juli 2012 - 16:15

    Dennis En Stefanie:

    Goede reis!

  • 03 Juli 2012 - 06:03

    Deborah:

    Hey Marc en Do,

    Heel veel plezier op jullie vakantie! Geniet ervan en ik kijk uit naar de verhalen!

    Liefs Deborah

  • 04 Juli 2012 - 07:38

    Patrick & Danielle:

    Geniet van de vakantie en het mooie land!

  • 10 Juli 2012 - 17:16

    Nelly & Ad:

    veel succes met je stage en veel lol met mark....!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Welkom op mijn reis(dag)boek! Dit maal voor mijn tweede reis. Samen met Dominique ga ik voor een ruim een maand naar Thailand en Laos. We gaan proberen om regelmatig een stukje online te posten.

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 53545

Voorgaande reizen:

04 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Afrika!

11 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Thailand

02 September 2008 - 07 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: