Eerste foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu Eerste foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu

Eerste foto's

Door: Marc en Do

Blijf op de hoogte en volg Marc

14 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

De link van de eerste foto's is deze : https://picasaweb.google.com/117099980094228803771/Thailand2011?authkey=Gv1sRgCPaOn9ag2NLcZQ#

Vandaag was een prachtige dag met Bangkok Biking, maar die foto's en verhalen die volgen nog!
Geen idee wanneer want de luxe die we nu in het hotel hebben met onbeperkt internet hebben we de komende weken waarschijnlijk niet vaak meer in de minder luxe guesthouses.

Doei!

• 14 Juli 2011 - 05:52

Deborah:

Hey Marc en DO,

De foto's zien er echt heel gaaf uit!!!! Jullie zullen je daar wel kostelijk vermaken!

Liefs Deborah

• 14 Juli 2011 - 09:14

Lodyy:

Foto's zien er mooi uit!

• 14 Juli 2011 - 10:19

Gerte:

Wat een luxe daar in Dubai.
    Maar Marc in de slaapkamer kijk je niet zo vrolijk, moe, of ligt het aan het nachtkastje?
    Geniet maar lekker samen.

• 14 Juli 2011 - 18:00

Toos:

Ziet er wel gaaf uit op de foto's.
    Hopelijk hebben jullie genoten van alle luxe, want dat zal geen dagelijkse kost zijn tijdens deze trip.
    Heel veel plezier en avontuur gewenst.

Dikke kus

• 14 Juli 2011 - 20:20

Tante Zus:

Hallo vacantie gangers,zoals ik kan bekijken is daar overal harstikke prachtig,geniet er maar van ,jaloers ben ik niet onze vacantie vroeger was met de fiets naar Rhene in een dag, voor jullie niet te geloven,verwen elkaar maar lekkeren tot de volgende keer. doei!!!!!!!!!!!!!!!!!groetjes uit Rooi.

• 17 Juli 2011 - 14:11

Leny Cromsigt (Mars):

Heel erg leuk ,heb genoten van de foto's.
    Geniet er maar lekker van het is een mooi maar ook een gemoedelijk land , zeker de mensen en heel behulpzaam.
    Goede reis verder want er is heel veel te zien .
    Groetjes Leny.

• 21 Juli 2011 - 13:04

Peggy:

Gave foto's!!!!!

• 05 Augustus 2011 - 14:39

Leny Cromsigt:

Hallo vakantiegangers.

Volgens de foto's maken jullie het erg goed. Ze zijn erg leuk en zeer herkenbaar krijg er ook wel weer zin in.Geniet maar lekker maar houd door die regenbuien je hoofd boven water.
    Heel veel plezier en groetjes Leny