't Giet oan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu 't Giet oan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marc Nouwen - WaarBenJij.nu

't Giet oan!

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

04 Juli 2012 | Nederland, Schiphol

Het gaat beginnen

Gisteren ’s ochtends vroeg vertrokken, Peggy, Steph en mijn ouders kwamen ons uitzwaaien in Erp, altijd leuk. Ruim op tijd op Schiphol, spullen in de kluis gedaan en Do mocht zich gaan inchecken. Samen nog wat gegeten en gedronken waarna Dominique het luchtruim koos. Mijn eerste dag heb ik doorgebracht in Amsterdam, zelfs nog deelgenomen aan een stadwandeling met gids, voelde helemaal de toerist in mijn eigen land ;)

Met Mark (maat die ik uit Nieuw Zeeland ken) de kroeg ingedoken waar ook Mirjam nog aansloot, gezellige laatste avond in Nederland. Inmiddels ben ik weer op Schiphol, bagage ingecheckt en over een uurtje vertrek ik naar Istanbul. Daar namiddag/ avond Istanbul verkennen (ben er immers toch, lijkt me leuker dan zever uur op de luchthaven wachten).
Morgen rond deze tijd land ik Johannesburg, Dominique is zojuist geland.

Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 Juli 2012 - 16:30

    Peggy:

    aaaah leuk marc!!
    goeie en reis en heel veel plezier!
    geef die kleine een dikke kus! xxx

  • 04 Juli 2012 - 21:28

    Henry En Wilma:

    Hoi Marc en Do.
    Weer heel veel reisplezier gewenst voor jullie en we zullen jullie weer helemaal gaan volgen. Geniet er maar van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Welkom op mijn reis(dag)boek! Dit maal voor mijn tweede reis. Samen met Dominique ga ik voor een ruim een maand naar Thailand en Laos. We gaan proberen om regelmatig een stukje online te posten.

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 53558

Voorgaande reizen:

04 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Afrika!

11 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Thailand

02 September 2008 - 07 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: